Skirenn er Maratontrening og en utfordring

Jeg sier det bare akkurat slik det er: #skirennermaratontrening  ! Super Sådan når man i løpet av to uker gjennomfører to skimaraton og det attpåtil er de eneste ordentlige skirenn jeg har gått i hele mitt liv, og maken min har smurt og smurt uten en eneste smørebom, og takket være ham og at jeg fikk låne gammelskia hans på Haldo Hansson for 2 uker siden fikk jeg meg forleden et par splitter nye klisterski, og det var kun fordi, jeg hadde bedre gli, enn maken min som gikk på sine egne splitter nye ski.
Dette førte på ham et tidstap som kostet ham et helt led på morgendagens Vasaloppstartstrek. Dermed var han ikke var sein om å bestille meg et splitter nytt par egne klisterski. Slik gikk det til at undertegnede nå er i besittelse av to par superdupre skipar. Oh Yes og Ja, jeg har fremdeles bedre gli, -enn maken min-hi hi.. kjempeartig.

Neida-Jodda-Neida
-tulla...
FIN og GOD HÆLG ønskes med beskjed om at jeg atter engang har meldt meg på Bisonblogs Blogg100Along som består av å Blogge minst ett innlegg hver eneste dag i 100 dager, -ha ha ha- husker du hvor frustrert jeg var i fjor?? det gjør ikke jeg..
derfor!

Så kanskje vi får litt fart i bloggene igjen, kom igjen du også å hiv deg med, det er ikke verre enn at hvis man ikke greier det, så har vi i det minste gjort et tappert forsøk:-)


Kommentarer