SØLV og GULL i Saldilten KM i Halvmaraton 2014 -ha ha....

For ei Løype, -For et Løp; Saldilten Halvmaraton er vel gjennomført i fantastisk sommervarme knallvær og usedvanlig herlig natur. OK løypa er ikke direkte lett, og beskrivelsen krevende er nok helt rett, du løper på grus frem og tilbake i kupert og tidvis bratte bakker, opp og ned, og heldigvis tok vi oss tid til å kjøre gjennom løypa før løpet. Da jeg løp var jeg veldig glad for det. For det er alltid tungt, uansett hvor lett det går og hvis ikke hodet henger med er det enda tyngre... .. -ja det er helt sant!
Saldilten i Vemundvik
 Ettersom jeg er forholdsvis fersk halvmaratonløper og kun har brutt den himla tunge totimersmuren en gang, er det selvfølgelig et mål å greie å komme seg under "sperregrensen" -he he,- men ved gjennomgangen skjønte jeg at akkurat DET ville for min del bli for tøft, så da var det bare å fokusere på å ha en fin og herlig tur i vakker nydelig natur, og kom jeg i mål under 2.05 skulle det være godkjent og vel så det, og tenk, JEG greide det, jeg fikk til og med: SØLVMEDALJE, -he he... så nå kan jeg kranse meg med å være nummer to i kretsen i Halvmaraton for kvinner 45-49år. Ha ha Ha, svever på lykke(g)rus... sjøl om gapet til vinneren er enormt, så påberoper jeg meg retten til å være en smule stolt!!!  (OMG-Janteloven den driter vi i-hi hi)
Sølv og Gull i Saldilten 2014
YES og Ja og HIPP HURRA for maken min som VANT, klassen sin, -hi hi, vi tar det med et smil, for halvmaratonløpingen vår er virkelig mest for moro som du forstår, sjøl om det sjølsagt er blodig alvor, -mens det pågår, så frister Saldilten til gjentakelse neste år, og nå får du en kaffetår, og ønske om ei god og bra vårgårovertilsommerhelg:-)

Kommentarer