restitusjon og påfyll

en dag restitusjon for hver løpte km i konkurranse
På Beina begynner jeg nå, å kunne GÅ, ganske normalt og knea verker ikke lenger så. Det har ikke vært noe hvilehjem etter at jeg kom hjem fra min Ultravasandebut. Fullt kjør med avtaler som skal følges opp både her og der i tillegg til alt jeg er på etterskudd med, fra før, både i heimen og på jobben min. Kroppen er jo også tappet litt ned, kan man vel si, etter den løpeturen he he...

Derfor kjøre vi på med dobbel Matpakke nå, og forsøker denne gang å styre unna de enorme sjokoladeplatene som jeg tidligere har hatt en lei tendens til å stuppe inn i kjeften min etter lange harde løpeøkter, for å stagge hungeren når den har satt inn. Nei da, nå er det grovbrød med ost og frukt og grønnsaker som gjelder, i tillegg til kaffen da selvfølgelig, så får vi sjå hvor lenge det holder!!!

hva Overmodne KIWI kan brukes til....??
Fra kjøleskapets luner eller indre gemakker dukket forresten et par kilo overmodne kiwi opp, (fra intet? -eller hvor det var de kom fra- garantert kjøpt inn i hauger fordi de så billige var, for det er jo klart at det er, skikkelig økonomisk og bra for miljøet og alt, når de blir glemt så lenge at de kanskje må kastes til hønene) -men hvordan kan vi få brukt dem opp når de ikke lenger frister til å spise rett fra skallet med skje, rett og slett fordi de er så altfor myke blitt?

Men legger man dem ut på instagram er det hjelp å få, bare kikk og se, i kveld skal jeg heim å lage kiwiis, kanskje.. , eller en ansiktsmaske slik at huden min blir silkemyk og fin!!! men blir det is skal vi garantert spise DEN med skje.....

GOD HÆLG te deg:-)


Kommentarer