Corebar-Trening får Tommel OpP!

er du av dem som samler på duppedingser som skal gjøre deg i bedre form, inspirere deg til å komme ordentlig i gang og virkelig gjøre susen nesten av seg selv? -vekter og ringer og strikk og baller og matter og hoppetau kanskje?  og Corebar ikke minst??? Det siste har jeg virkelig hatt lyst til å prøve meg på, ettersom det virket som en usedvanlig kjekk og artig og litt kul og rocka og tøff måte å bygge og vedlikeholde kjærringkroppen på, og det er det da og, bare se på hjemmesiden til Corebar.com eller søke på Corebar Training på YOUTUBE Så er det lett å bli fristet....

(-tror kanskje ikke vi får slike muskler 
etter bare en gang- snikksnakk med dattera)

for akk vektene som jeg gikk til anskaffelse av for en evighet eller to siden,  -eller manualer kanskje det heter, ble det fryktelig lite trening av, de ser ut som de så ut i butikken, for å si det sånn, like ferske og fine- ikke en eneste ripe i lakken, -det samme gjelder hoppetauet mitt, som jeg tenkte skulle bringe meg i superform nesten uten å bruke noe tid, -bare hoppe litt nå og da, 10 minutter er nok!!!  -ha ha- jommen sa jeg smør, for fristelser er det visst nok av, men så glemmer vi jo kanskje litt at jobben skal jo gjøres også, så til tross for anskaffelse av både corebar og instruksjonsvideo, -er jo så snedig med slik hjemmetrening, du vet, -gir aldri opp å tenke slik.... -kan man jo bare gjøre akkurat når det passer...  -bare så synd at det aldri passe... 

så har det seg slik at min Corebar har i Allefall fått ligge særdeles godt i fred under sofaen sånn omtrent ett års tid, uten engang å ha fått lov til å vise seg fram, jeg har ikke glemt den må vite, har faktisk tenkt på den med jevne mellomrom, kanskje med ett ørlite samvittighetsstikk, bare ikke riktig visst hva jeg skulle gjøre med den stanga der, inspirasjonsvideoen aner jeg ikke engang hvor er, innpakket i plasten sin sannsynligvis enda, -men så passa det seg så usedvanlig godt her i går at Tunnsjøingan (-de som bor i "nabobygda"- en halvtimes kjøretur unna) driver med jevnlige Corebarkvelder og akkurat i går, da jeg egentlig hadde tenkt å løpe meg en tur, var det sånn usigelig dårlig og ekkelt møkkavær, -kan jo ikke løpe i snøstorm heller da, og egentlig orka jeg ikke dra noe sted i det hele tatt, men så ble jeg litt pushet og så dro jeg i veig på jentekveld til Tunnsjø med dattera mi, og du jeg skal si at det vart skikkelig trivelig, og veldig veldig artig, svetten rant som en foss og da instruktøren la i veg om at dette var superbra trening for løpemusklene, ja da var jeg solgt, kan du skjønne! I dag er jeg skikkelig stokk og stiv, så nå satser jeg på at Corebaren min, går et friskt og freidig liv i møte, --hmm- jada  -du SKAL få oppdatering, -bare jeg kommer litt skikkelig i gang.....

Kommentarer