Jeg Føler meg SLEM !!!

Jeg føler meg slem
-når jeg må si nei

Jeg føler meg slem
-når jeg må sette grenser

Jeg føler meg slem
-når jeg føler at jeg må avvise folk som jeg vet vil meg vel

kun fordi det er livsnødvendig, å få lov til å være i fred,
med meg selv, i min egen smerte

Ære være dem som spør- før de plutselig står på min dør.
Ære være dem som tør å få nei etter nei etter nei
og likevel velger å ikke oppgi meg.

for det Skal komme en dag
det vil komme en dag
da jeg atter er klar
for å stå litt mer i det sosiale liv og lag
uten at alt bare tapper meg for energi

Det gjelder bare å være fryktelig tålmodig


Kommentarer

Unknown sa…
Så åpent og ærlig !

Jeg forstår så godt følelsen din! Men nå har du veldig lov til å si nei og til å sette grenser (det er faktisk alltid lov)
De gode vennene vil tåle HELE deg og ALT du er - akkurat nå !
Du er ei rose som jeg beundrer stort!
Alle gode tanker ❤️