3 hele dager uten løpings-hjææælp!!!

HJÆÆÆÆLP; -hele 3 dager uten løpings!

Nå kan jeg sikkert bare legge løpeskoa på hylla for alltid!
Nå er jeg sikkert på god veg til å bli en skikkelig sofagris!
Nå er garantert slaget for evig og alltid mot dørstokkmila tapt!

for å unngå enda en 3-dagers uten løpings
fikk jeg i dag presset inn en ørliten morgenspring

Historien om den turen må du innom instagrammen min for å lese

Ultravasan og Berlin Marathon er det bare å skrinlegge planene om først som sist!
Fatter ikke hva som gikk av meg da jeg meldte meg på! For akkurat nå, er jeg hundre prosent sikker på, at jeg aldri mer skal stille på start til et eneste løp igjen.

ALDRI!
ALDRI!

Løpekarrieren er ferdig rett og slett!
-og det til og med før, den har begynt!!! -ha ha-halvgamle halvgale kjærringa, -trodde du virkelig du skulle klare det????
-sier herr Jante og hånflirer...

-opp som en dupp og ned som en tomsekk-, nå er tiden her, som alle har ventet på, "-hun må da møte veggen snart slik hun holder på, -bare vent- det kommer nok en dag!" -"-ja jeg visste det nok..."


helt UTROLIG hva man får seg til altså, på sine halvgamledager
men ganske interessant og nyttig om man vil forsøke å forbedre
og jobbe med sin løpeteknikk, dessuten tenker jeg at vi skal ikke


Mulig jeg kanskje kan orke å gjennomføre et kjempekort løp engang i framtida, hvis jeg får knøttsmå barnebarn som jeg kan benytte som unnskyldning til å følge. Mine egne begynner nemlig å bli for store til at de kan brukes som slik unnskyldning, dessuten vil jeg ha store problemer med å henge med på dem og hvis målet var å gjøre noe sammen, ville det i tilfelle vært de som kunne brukt sin gamle slitne mor som unnskyldning for ikke å gi alt,- Ha ha- Ja Ja... slik er det blitt... gitt...


-slike tanker tenker jeg er ganske normalt!
innimellom
hos de aller fleste av oss
uansett hva vi driver med

-jeg skriver dem ned, slik at alle får se, hva som kan befinne seg i et forvirret løpehode, for inni meg vet jeg nok at jeg atter skal opp, og ut, og den Ultravasan jeg stadig snakker om, kommer jeg til å løpe, -sjøl om jeg skal gå, og jeg bryter IKKE, med mindre jeg MÅ, enten av helsemessige eller tidsmessige årsaker, men du skal vite at akkurat nå, -kjennes det fryktelig fjernt og jeg aner ikke ei heller tror, at det er realistisk å klare. Jeg kjemper en beinhard kamp mot den store stygge uvilja,-rett og slett! -og det verste er at jeg gir blanke i hvem som vinner!


Likevel og innerst inne et sted vet jeg at jeg kommer til å Prøve!
Prøve, så får vi se og tiden får bare vise, slik er det med alt; -man vet ikke før etterpå hva som eller om noe gikk godt eller galt!

HA EN GOD NOK DAG:-)
i helga fikk jeg faktisk "løpt" langtur i fjellheimen
med maken min rolig med endel gåing kan man vel si
men alltid artig med sommersnøspring:-)

-så slenger jeg med noen løpebilder, ja til og med et par filmsnutter, er jeg så frimodig å tore å vise frem- trenger jo ikke ta seg selv så høytidelig, og desuten må man være som man er, og selv om kampen mot uvilja er ufattelig seig og stor, -har jo faktisk gamlemor, karra seg over den hersens dørstokken.... både en og to og tre... ganger, innimellom alle KVILEDAGER, for vi satser jo på at løpegleden atter en dag skal dukke fram fra gjemselen -det er jo faktisk noen uker igjen til den store styrkeprøven :-)


-forresten skal jeg legge inn en liten blogganbefaling her på tampen
før jeg atter tar kvilekvelden: LØPEMEDSOMMERFUGLER !!! 
-herlig skrevet av ultraløper Tone.

GOD FORNØYELSE:-)



Kommentarer