Bading i Mai

Isbading eller ei
det bedriver ikke jeg
derfor ble det i fjor
nix og null utendørsbading på mor
Bading i Laksjøen 30.mai 2016


I år derimot- i år har kjærringa, allerede rukket og dukket seg mer enn en gang
 Utrolig nok; -første dukkert regnes eller telles vel kanskje ikke? -ettersom den foregikk i Danmark etter at vi hadde løpt Lillebælt Halvmarathon. 
Første utendørs bad på to år, i Danmark etter løpt Halvmaraton

Men i Går, den teller jeg, da jeg skyndte meg, å hoppe utti Laksjøen for å kjøle meg ned etter aftenens løpetur, første sådan i dette land som foregikk i shorts og uten arm
Her er Svømmebeviset!

Dukkerten varte litt for kort, slik at ungen som var kommandert ut, for å dokumentere det hele, ikke rakk å knipse mora si før ho nesten var kommet på land, dermed måtte kjærringa dukke seg under enda en gang, om det var lurt eller ei, vet jeg ikke selv, men jeg vet det finns sjeler som hardnakket påstår at nedkjøling av varme løpemuskler skal være bra for kroppens restitusjon.
-og beviset på at kjærringa har dukket seg under:-)

Uansett, det var faktisk ikke så ille, 
Derfor passet jeg på etter morgenløpingen i dag
å hive meg utti nok en gang

Så noteres og dokumenteres det hele her
slik at alle kan vite og se
at året 2016
var da vi
bada
i mai.
Våte løpeklær tørker fort når vi har sommervær i Mai

Ha en GOD siste maidag:-)

Kommentarer