oktoberPLANKEN !!!

Har du Forsøkt deg på Planken du? Det er en unik øvelse som
skal gi styrke i hele kroppen, bare man orker å stå. Personlig har
jeg holdt meg unna denslags, men nå, i går, ble jeg rett og slett
fristet til å slenge meg på utfordringen som visstnok både på
instagram og facebook pågår Vi forsøker å stå planken så
lenge vi kan nå i begynnelsen av oktober og så må vi trene
oss litt for så å se hvor mye vi kan greie å forbedre oss til
den 31.10.13 Hiv deg med du også med eller uten tagging

Min aller første #oktoberplank fikk gå som ei ega økt i 
hundredagersprosjektet mitt for det er nemlig ikke alltid slik
at man trenger eller greier å gjøre langvarige økter, men 
heller tenke litt som så at man kan gjøre litt i det små og at 
alle monner drar og litt er alltid bedre enn ingenting

#100dagersprosjektet 80/100

Ellers rakk jeg meg dagen før en Liten løpetur i mørket
med reflekser både her og der og det var jammen godt
å få bekreftelse på at bilene så, meg for aldri har de vel
tatt så mye hensyn som nå, så det skal DU også HUSKE
på: REFLEKS REFLEKS REFLEKS !!! å ta på deg.

mulig jeg også må investere i ei hodelykt for nå blir
det bare mørkere og mørkere og svartere og svartere
og skal man kun springe der det finns gatelys, -ja haha 
ha da blir det ikke mye springing på denne kjerringa... 
#100dagersprosjektet 79/100

Kommentarer

rampongi sa…
Hei fineste Edelirosa!

Fant dæ her å æ.

Tuddeltu!