Nytt År Nytt Mål

YES YES YES 2013 er vel i havn med personlige seire og grenser som er sprengt. Tenker spesielt på mine deltakelser i løp som jeg på forhånd nesten ikke kunne ha drømt om at jeg ville ha greid å gjennomfør`. 2013 har for meg vært en løpende opptur, -fra å greie å løpe mila nogenlunde greit til å gjennomføre flere halvmaratoner og kost meg underveis. Og på Instagram har jeg også funnet min plass, både når det gjelder strikke- og løpefellesskap. Det er faktisk slik man kan benytte sosiale medier til, akkurat som instavenn Carina Øglænd i et tidligere blogginnlegg sa: Det føles nesten som man har fått en gjeng med nye løpevenner, som backer hverandre med smileys, tommel opp og heiarop. Og da skal jeg ikke nevne flere navn, men du er selvfølgelig hjertelig velkommen til å bli med, sjekk gjerne feeden min, den er bare oppløftende og FIN. 

Nytt år Nytt Mål

det så jeg nemlig på tv i går og sjøl om jeg selv aldri i mitt bare liv har satt mine bein inn i et helse- eller treningsstudio, iallfall ikke det jeg selv vet, uten at det er et prinsipp, det er vel bare blitt slik, lurer jeg jo litt på hvor lenge det holder? Vi får krysse fingre å satse på at folk virkelig nå, vil holde seg som nogenlunde i form
Uten å overdrive selvsagt, vi er jo MOSJONISTER må vite og slett ingen idrettselite, det synes jeg er greit å huske på, man får holde seg på et folkelig nivå, og der skal det også være romslig og godt å befinne seg, med god plass til både deg og meg og jeg insisterer på at ingen MÅ trimme seg halvt ihjel, for fanatismen er jeg livredd for, også her. Likevel, når det er sagt, må det jo være lov å strekke seg. Sette seg mål som man kan jobbe mot uten at man mister gnisten om det skulle butte i mot eller vise seg at målet var urealistisk eller umulig å nå. Noen ganger er det også på, sin plass å gi seg mens leken er god. For livet har mange sider og det viktige er at vi utvikler oss som mennesker, for slik kan verden bli et bedre sted!! -he he- og JA -jeg mener det!

I 2014 har jeg tenkt å løpe Halvmaraton på mindre enn to timer
-det er et klart mål som det i teorien skal være mulig å oppnå
om teori og praksis går ihop, ja se det er en annen sak

SÅ har jeg i et spinnvilt sekund slengt ut 
en ikke lenger hemmelig drøm om å løpe 
en ultramaraton 50 km før jeg fyller 50 år

Aner ikke om det er mulig å gjennomføre
Aner ikke om kroppen min er i stand til det

Like Vilt og Galt er nok det tredje løpemålet for 2014

he he.. men ettersom juryen sa JA til at jeg og Carina
fikk telle med skimila så slang jeg meg på og nå
kommer vi frem til neste mål
JEG SKAL GÅ skirenn i år !!!!

og det er nesten det tøffeste og skumleste og verste 
for det har jeg aldri gjort før ALDRI og jeg er heller ingen skiløper i utgangspunktet, ingen racer, bare så inderlig glad i å være ute, og røre på kroppen, og helst med kakao eller kaffe i termoskoppen

GODT 2014 ønskes deg, kom igjen å skriv og fortell:
HVA ER DITT eller DINE MÅL?????

Kommentarer

Du er IKKE sann! Makan til stå-på-vilje! Lykke til! Synnøvehilsen