onsdag 4. mars 2015

min svakhet er min styrke

avlaster løpebeina med et par rolige skiturer når muligheten byr seg

er man ikke rask får man være seig

min svakhet er min styrke

i jakten på å få igang løpebeina
og samle seg nok mil eller mer korrekt
bygge nok fysisk styrke i beina

gjelder det å løpe mye, skikkelig mye
men ikke for mye, balansegangen er hårfin
med ørliten margin mellom å bygge styrke 
på den ene side eller ramle ned som en fille
på den andre, skadet og ødelagt uten mulighet 
for å gjøre det minste grann, mer.. -sånn sett er
løpetrening sammenlignbart med alle sider av 
livet, min vei handler om variasjon, derfor ser 
jeg viktigheten av å gjøre det jeg kan, når jeg
kan, for det finnes nok av timer og dager da alt
låser seg, fullstendig fast og det eneste jeg vet
er at jeg tør å vedkjenne meg at jeg er svak
rolig brystsvømming fram og tilbake i basseng er balsam for sjelen


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...