99-75 -og finfin frokost på bilde iallefall-haha!

nittini - syttifem
hva har det med saken å gjøre?
mår man nesten holder på å glemme
det nest siste blogginnlegg i utfordringen 
#BLOGG100 ha ha- ja, bare jeg ikke glemmer det
i morgen da, når det er den absolutt siste dag -ha ha

-har ikke flere gleder enn dem man lager selv-

(-det skjønte du vel? at dette var blogginnlegg nr. 99?)

finfin frokostkaffe
-og de gledene er små skal jeg si deg
små men gulla god, slik som dagens kaffekopp
-nesten bare å ergre seg opp på, den bryt-fasten-frokosten 
på bildet der, etter en skikkelig fin ultravasantreningstur i går
kan du bare gjette på hvor mye mat jeg egentlig gafla inn

og her kommer syttifem inn- det er nemlig antall dager igjen
(til jeg skal løpe ultravasan 90km ha ha!)
og oppi skallen min driver jeg nå og vurderer og tenker ut neste 
mål- ja ja- jeg sa jo det; -man har ikke flere gleder enn dem 
man lager seg helt selv, tror nesten jeg tar kveld

skal bare vise deg et superherlig gledesglimt
SNØSPRING heter det, og er det artigste som finns!
SNØSPRING I JUNI

Kommentarer